Twilight fan-eventet på Hovet/Twilight fan-event at the Royal Court




This post will be written in both Swedish and English.

Ja, imorgon är det äntligen dags för Twilight fan-eventet på Hovet där Robert & Ashley kommer att närvara. Tyvärr kommer jag inte att närvara där detta året som förra året. Jag önskar verkligen att jag hade varit på plats men jag hoppas att ni alla får en helt underbar kväll imorgon :) Nästa år hoppas jag att Charlie ( @alchemission ) besöker Sverige inför sista delen av Breaking Dawn del 2. Breaking Dawn del 1 har Sverige premiär den 16 November 2011.

Yes, tomorrow is finally time for the Twilight fan event at the Royal Court where Robert and Ashley will be attending. Unfortunately, I will not attend this year as last year. I really wish I had been in place but I hope you all have a wonderful evening tomorrow:) Next year I hope that Charlie ( @alchemission ) will visit Sweden for the last part of Breaking Dawn Part 2. Breaking Dawn Part 1 - has Sweden premiere on 16 November 2011.


Glöm inte att Twilight fan-eventet sänds live

Do not forget that Twilight fan event is broadcast live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0