A greeting to me from @alchemission



Idag på posten fick jag hem ett brev från min underbara vän som var på RingCon och lovade mig att försöka fixa lite saker till mig eftersom jag låg hemma och var sjuk den helgen. I brevet fanns det ett foto där Charlie håller en lapp där det står CharlieBewleySweden, tyvärr blev bilden suddig och man ser knappt att det står CharlieBewleySweden men jag skriv själv till den svarta CharlieBewleySweden texten så ni förstår vad det står över och på baksidan hade Charlie skrivit en hälsning till mig. Hälsningen kommer jag att lägga in imorgon kväll. Jag blev helt tårögd. Du anar inte hur mycket detta betyder för mig Charlie och jag hoppas verkligen att vi kan ses en dag.

Vi har träffats en gång innan och det var en helt underbar upplevelse och du skrev i din hälsning till mig att du saknar mig och jag kan säga att jag saknar dig också!

Tusen tack ännu en gång Charlie för allt och Francy, tusen tack för att du fixade detta till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0