New interview on PiqueNewsMagazine


Vi vet inte så mycket om Charlie privatliv och vad som hände innan hela Twilight sak. Nu tack vare denna fina och mycket intresserad intervju med Pique News Magazine, har vi äntligen chansen att få reda på något mer, framför allt om hans tidigare jobb!

"Twilight kommer till stan Charlie Bewley, skådespelare från populära filmerna, hans Whistler rötter av Holly Fraughton Charlie Bewley har avkastningen kommit långt sedan hans dagar skura krukor, förarhytten och säljer sneakers i Whistler. Idag ski-bum -vände-skådespelare har en återkommande roll i en stor film-serien, Twilight. Kanske har du hört talas om det?

Bewley spelar Demetri, en av Volturi klanen i kultklassiker, som stjärnorna Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kristen Stewart och Dakota Fanning, bland många andra. "Jag tycker att min karaktär är den mest fysiskt eliten vampyr går, eftersom Volturi är huvudsakligen befälhavarna på de undre, och jag brukade vara huvudet vakt, och jag är bara inte som chef vakten eftersom Dakota Fanning karaktär har dessa psykologiska befogenheter som gör att du tror du är i massiva mängder av smärta, "Bewley funderade.

Bewley spelar Demetri, en av Volturi klanen i kultklassiker, som stjärnorna Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kristen Stewart och Dakota Fanning, bland många andra. "Det är ett slags fusk makt - mina krafter är mer som jag spår och jag jaga och jag är extremt stark. Därför jag får spela denna vampyr som vet att han är den bästa vampyren i världen, och ja, han är en dålig kille, i huvudsak, men han är inte riktigt gör något dåligt själv, han bara gör sitt jobb . "Men långt före hans dagar på den stora skärmen, S-skådespelare var denna fragmentering Whistler och Blackcomb och utforska lokala mountainbike stigar. förra veckan återvände han till Whistler för att sola och återuppleva sina dagar som en hemvist, snowboard och mountainbike. På tisdag morgon var han fortfarande i BC, men var redo att återvända till LA för att komma tillbaka till arbetet på ett annat filmprojekt.

"Ärligt talat, minnena kom alla översvämningarna tillbaka. Det var riktigt trevligt." Besöket var nästan nog för att göra honom vill överge sin blomstrande skådespelarkarriär och återgå till Whistler. "Det är så frestande. Ni har fått ett liv där, det egentligen är. Jag är mycket, mycket avundsjuk på alla där. "Bewley gjorde sin första Whistler säsong under 2000-2001." Det var bara en otrolig upplevelse. Jag var mycket ung vid den tiden och I. .. började på något chalet i Blueberry, och när jag fick mitt visum, började jag jobba på Ulli's (nu 21 steg), jag var som en kruka tvätt där och sedan jag flyttade till Footlocker under våren och sommaren, säger han tillbaka. Sen träffade han en engelsk flicka som arbetar ... "(klicka HÄR för att läsa allt)

Översättning av mig, kanske något fel men det rättar jag senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0