Se hit alla Twilight,Volturi och Charlie aka Demetri fans.

Jag vet inte hur många svenska fans jag har här inne på CharlieBewleySweden men hoppas på några i alla fall. Vet att jag har många fans från världen över och det är jag glad för.

Jag har alla Charlie's Angels som läser och har verkligen ställt upp för mig. Nu är det inte bara ni fans som läser och följer bloggen, twittern och facebook sidan utan självaste Charlie Bewley följer mina sidor. Tusen tack Charlie!

Jag träffade Charlie i Malmö för första gången och jag föll för honom pladask! Den dagen blev jag Team Bewley och Team Demetri som han spelar i Twilight filmerna.

Jag bestämde mig för att starta Sveriges första blogg om just Charlie. Inget jag ångrar mig. Utan jag är så himla glad att jag startade denna bloggen, twittern och facebook sidan. Sen har jag fått så många nya underbara vänner som kommer runt om i världen. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig och eftersom jag inte kunde komma till RingCon denna helgen för att träffa er alla och självaste Charlie så hoppas jag att vi ses en annan dag och att det blir snart!

Jag hoppas verkligen att flera härifrån Sverige kommer att följa bloggen. Ja, detta är Sveriges official CharlieBewleySweden blogg.

Ni som börjar att följa bloggen vet att ni kan följa bloggen via bloglovin. Det gör ni HÄR.
Glöm inte CharlieBewleySweden twittern och facebook sidan.

Har ni frågor så är det bara att fråga på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0